01 augusti 2008

Fredagsbränd.






Nu börjar jag bli ganska välstekt, och stranden får nog ta och vara för min del i några dagar. På söndag får jag äntligen en bil, Europcartjejen var ganska förtvivlad och undrade hur hon skulle få det att gå ihop med bilar. På söndag är det byte av folk på ön, så då skulle det gå bra. 3 dagar att fara runt & kolla in resten av ön. Det blir lite mer intressanta bilder nästa vecka.
Just nu sitter jag på the Parrot och surfar trådlöst. " Gratis internet med dina drinkar"
Annars är det ganska ont om internettillgång här i Votsalakia. Men det kommer mer och mer säger den holländske barägaren..

Har även växlat lite ord med parasolltanten som jag brukar hyra solsäng av, idag fick jag även hälsa på herr solsängstant.

Lägenheterna är rymliga och jättefina, tyst och lugnt på kvällarna, vi är många skandinaver som bor, så eftermiddagarna liknar mest ett husvagnscamp, alla pratar med varann om vad man hittat på, runt utomhusduschen. Den är precis utanför min terass, så vi pratar och dom duschar....

Jag tänker inte åka till Efesos, det kostar 77euro, och jag har lite för ont i höger menisk att orka gå omkring där. Det får bli en annan gång.