28 december 2005

Tid att tänka

sällsynt idag. Iallafall för mej. Mycket som händer hela tiden, och tid att reflektera tillbaka allt som händer är det ont om. Just nu är ett sällsynt undantag. Jag vet att jag är segare än kola i kolan, Dettar en vecka eller så innan saker trillar på plats. Kanske borde fara upp till Tokholm & glo på museer eller nåt. Här en kandinsky jag hittat på nätet.
















Jag fick en ny dammsugare i juklapp. En blå. Jag behövde ingen, men det är alltid så. paps & mams får julklappspanik och köper någon elektrisk pryl som jag inte behöver. Extraljus till bilen hade varit bättre. Men den blå är iallafall bättre än min röda från sent 80-tal iallafall. jag vill skaffa en espressobryggare, trots att jag borde spara pengarna till sportlovsresan. och självrisken på bilrutan (jag ska inte ignorera stenskott hädanefter. promise!)
Lägger ut en bild jag tog genom sovrumsfönstret strax innan jul & snö. Lite viktoriansk känsla.


ta taa for now.