06 februari 2006

Snöfall.

Det började snöa vid lunch idag. (sallad igen)
Det snöar ännu kl. 22.53. Ingen vår i sikte.

Jag har beställt mig en sån där tempurliknande madrass, fastän en 3-4000:- billigare på ergotemp. (dom skickar med en kudde som värvningspresent till farsan. gissa vem som kommer att behålla den...köper du en madrasss så kan du ju ange mej som värvare, så får du åsså en kudde...)
Nu kanske mitt ryggonda kan ge sig. Det är inte bra att vakna med mer ont när man vaknar än när man går & lägger sig, eller visst?

Dagens Film: Brokeback Mountain. sorglig, välspelad och bra som fasen. Det blir nog en och annan Oscar.
Gårdagens Filmer: Standing in the shadows of Motown (funk, man!), Princess Monoke (fantastisk) och Good Night and Good Luck (stiligt i svartvitt, Clooney)

Nu ska jag trampa lite på min trampare
(här till höger) och sen ta och sova en stund.
natti!